Vrijeme je da i ti svladaš nove digitalne vještine, upiši program obrazovanja u Ustanovi Holistika sufinanciran od strane HZZ-a koji vrijedi za sve zaposlene ili nezaposlene osobe!
Dosta ti je gledanja svih drugih kako koriste digitalne alate za razvoj i promociju svojih poslovanja, a ti nikako da uloviš korak sa trendovima.
Vrijeme je za akciju!
Iskoristi ovu priliku i ulovi korak s digitalnim tehnologijama te preobrati svoje poslovanje!
Za upis u ovaj program nije potrebno veliko predznanje. Kreće se od samih osnova digitalnog marketinga.
Zašto baš odabrati Ustanovu Holistika?
Naši predavači uspješni su stručnjaci s bogatim iskustvom na području digitalnog marketinga, a ujedno i vrhunski edukatori.
Program Internetski marketing i brendiranje izvodi se cca 3,5 mjeseca (u prosjeku 2x tjedno, navečer), a svaki ishod učenja se temeljito obrađuje i uči na praktičnim primjerima.
Sva teorijska nastava i vježbe se odvijaju ONLINE, tako da možeš upisati ovaj program u Ustanovi Holistika bez obzira iz kojeg si dijela Hrvatske.
Po uspješnom završetku programa svoju novu vještinu moći ćeš upisati u i e-radnu knjižicu.
Planirani početak nove grupe: listopad/studeni 2025.godine.

Uvjeti za upis u program:
Posjedovanje prethodne kvalifikacije na razini 4.2 HKO (minimalno završena 4-godišnja srednja škola, bilo kojeg smjera)
Potvrda obiteljskog liječnika o zdravstvenoj sposobnosti za pohađanje programa
Cijena progama i sufinancirani iznos putem HZZ vaučera:
- Mogućnost korištenja HZZ vaučera vrijedi za sve zaposlene i nezaposlene osobe koji ostvaruju uvjete za upis (vidi gore) - osim studenata ili umirovljenika
- Ukupni troškovi programa obrazovanja iznose 600,00 Eur.
- Po odobrenom Zahtjevu za korištenje HZZ vaučera polazniku/polaznici se sufinancira iznos od 337,00 Eur. Polaznik/polaznica plaća razliku do punog iznosa školarine, tj. samo 263,00 Eur, plativo u do 3 mjesečne rate.

Nakon uspješno završenog programa moći ćeš:
razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
odabirati pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
pripremati ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
izrađivati oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
pratiti učinak oglašavanja
komunicirati s dobavljačima / kupcima u skladu s etičkim kodeksom svoje organizacije i pravilima poslovnih partnera
primjenjivati pravila poslovnog bontona u komunikaciji s poslovnim suradnicima
stvarati uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
primjenjivati ergonomska načela u uredskom poslovanju
-
